Is your heart taken - DEL 22



Angelicas p.o.v

Jag hörde en svag ton som bara blev allt högre och högre. Jag öppnade fort upp ögonen och tittade runt i rummet. För min förvåning så var jag i Louis rum och inte i mitt. Hade jag somnat här? Jag tog upp min mobil och tittade på skärmen. Klockan var 7.00 am, jag fick ur mig en lätt suck och reste mig sedan försiktigt ur sängen så att Louis inte skulle vakna. Jag gick fram till spegeln och blev nästan rädd av att se min egen spegelbild. Min mascara hade smetats ut över mitt hela ansikte. Jag gick fort in i badrummet och skvätte det kalla vattnet över mitt varma ansikte. När jag tittade upp igen såg jag Louis reflektion i spegeln.
''Omg Louis!'' Skrek jag till och höll nästan på att få en hjärtatack.
''You scared me!'' Sa jag och blengde surt mot honom. Jag gick surt ut ur badrummet men hann inte så långt före jag kände hur Louis tog tag i mina armar och drog mig närmare honom. Han kysste mig lätt på läpparna och jag kände hur hela jag blev varm innombords.
''God, I can't be angry at you for long..'' Suckade jag.
''I know!'' Sa Louis och blinkade med ena ögat. Jag borstade fort igenom mitt hår och tog fram till smink ifrån min väska som jag hade i fall det blev ett nödfall.
''Don't need make up, to cover up.'' Sjöng Louis och skrattade.
''Oh yes I do, or I'll look like a zombie...'' Suckade jag och fortsatte att dra mascara borsten igenom mina fransar.
''Breakfast?'' Frågade Louis och jag nickade. Vi gick in i köket och för våran förvåning så satt Harry och Sofie redan där och åt fruckost.
''Sofie? Sov du också här?'' Frågade jag och satte mid bredvid henne. Hon nickade och började sedan skratta.
''Vadå?'' Frågade jag.
''Du skulle ha sätt hur nu låg och sov igår!'' Sa hon och jag tittade kostigt på henne. Jag tog en brödskiva och började bre den med smör.
''When does your school start?'' Frågade Harry och jag kollade på klockan.
''At 9.00 am..'' Suckade jag och Harry nickade.
''If you want, I can drive you there!'' Sa Harry efter en stund och jag logt stort mot honom. Josefine ställde sig upp och gick raka vägen i mot Harry och satte sig i hans famn. Harry kysste henne lätt på halsen och sedan på hennes läppar. Jag tog en till tugga av min macka medans jag tog upp min mobil. Jag hade tio missade samtal ifrån Malin. Jag la min mobil vid mitt öra och efter några toner så svarade Malin.
''Vad har hänt? Du har typ ringt mig hundra gånger.'' Mumlade jag.
''Något hemskt har hänt! Kom till sjukhuset så fort ni kan!'' Jag frös till och tittade allvarligt upp mot de andra.

Sådär, tyckte själv att denna del blev jätte dålig men hoppas ni gillar den iaf! Och som sagt, kommentera gärna! :)

Kommentarer
Postat av: Ines

AS BRA!!!!! :D ♥

2012-04-16 @ 22:47:40
URL: http://niallslaugh.blogg.se/
Postat av: Malin

Love it! Men nu vill jag ha mer!!! Vad har hänt?? :0

2012-04-17 @ 05:44:59
Postat av: Malin

Älskar att tjejerna har kommit så nära killarna!! Hoppas inget illa har hänt med Malin på sjukhuset.. "/

2012-04-17 @ 10:37:53
URL: http://mpnyberg.bloggplatsen.se
Postat av: Nora

superbraa! vill veta vad som har hänt! ;)

2012-04-17 @ 17:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0