Is your heart taken - DEL 20

Elizabeths p.o.v
Jag såg på Malin att hon hade fått en idé. Jag tittade frågandes mot henne och hon öppnade munnen.
''Du är ju egentligen inte Liams flickvän än, egentligen så är ingen av oss flickvän och pojkvän med någon av killarna.'' Konstaterade Malin och hon hade rätt.
''Men vad ska vi göra?'' Frågade jag och tog en till klunk av min latte.
''Gör en video, var du och Liam snackar ut om allt! Allt med detta hat osv.''
''Men det är ju en stor risk att göra en sådan video.'' Sa jag och tittade oroligt på Malin.
''Men den risken måste vi ta för att lösa allt detta!'' Malin hade rätt. Jag kännde hur min bakficka vibrarerade och jag tog upp min mobil. Det var Liam: I have a break for about 40 minutes, wanna go for a walk? xx
Jag kände hur ett leende bred sig över mina läppar medans jag la ifrån mig min mobil.
''Liam va?'' Frågade Malin och jag nickade.
''Han frågade om jag ville gå ut och gå med honom en stund.'' Sa jag.
''Gå bara, det är lugnt!''
''Säkert?
''Säkert! Jag tog på mig min jacka och la min väska över axeln.
''Kom ihåg att bäretta om den där ideen till Liam!'' Ropade Malin före jag försvann ut genom dörren. Det hade börjat regna där ute så jag fällde fort upp mitt paraply och började gå i mot killarnas studio. Vi hade följt med killarna dit ett par gånger så det var inget problem att hitta dit. Efter ett tag så började jag skymta byggnaden var studion låg. Och vid dörren så såg jag en bekan figur stå.
''Hi!'' Utbrast jag och kramade om Liam före jag fällde ner mitt paraply.
''Hi babe.'' Sa Liam och kysste mig lätt på läpparna.
''Are you still on about that walk?'' Frågade Liam och jag nickade. Jag fällde upp paraplyet igen och Liam ställde sig tätt intill mig. Vi började gå igenom stan medans vattnet öste ner. Det var väldigt svårt att gå på de blöta gatorna med mina 10 cm höga klackskor. Plötsligt tog Liam tag i min hand och drog mig in mot ett hörn i endan av gatan.
''What are you doing?'' Frågade jag Liam men han shyssade mig. Han öppnade sakta porten som ledde in till någon slags innergård. Jag såg hur vattnet studdsade till när den mötte den hårda marken. Innergården var ganska så liten och den hade en liten bänki mitten. Något som jag alltid velat göra var att dansa i regnet. Jag log stort mot Liam före jag steg ut ur paraplyets skydd och kännde hur de hårda vatten dropparna nuddade min hy.
''I have always wanted to dance in the rain'' Utbrast jag och började göra galna dans steg mitt i det ösande regnet.
''You're crazy!'' Utbrast Liam och jag skrattade. Jag såg hur Liam fällde ihop paraplyet och började närma sig mig.
Han la sin arm runt min midia och tryckte mig närmare hans blöta kropp. Han kysste mig passionerat och jag la mina armar runt hans nacke. Det droppade från hans blöta hår när jag strök undan några hårslingor ifrån hans panna.
Han pausade kyssen och tittade djupt in i mina ögon, sen fortsatte han. Kyssarna övergick till hångel och vi backade bakåt mot parkbänken, han satte sig ner och jag i hans knä. Jag la mig över honom medans han drog sina finger toppar igenom mitt hår. Liam började sakta kyssa runt min hals och sedan på mina läppar igen. Jag stannade till ett tag och tittade djup in i hans ögon. Vattnet öste ner över oss och de stora vatten dropparna rann ner längs våra blöta kroppar.
''I love you.'' Viskade jag i Liams öra medans jag bet mig i min underläpp.
''I love you too.'' Viskade han tillbaks och tryckte sedan sina läppar i mot mina igen.



Detta var ett ganska så dåligt inlägg.. Men kommentera och berätta vad ni tyckte om denna del i alla fall. Som sagt, blir alltid extra glad när jag får kommentarer! Och snart så kommer det också handla om lite andra än bara Malin och Elizabeth! x

Kommentarer
Postat av: Maria

Åå mer mer mer

2012-04-14 @ 02:06:53
Postat av: Anonym

Jag tyckte den var bra! :D Lääängtar tills nästa kapitel.. <3

2012-04-14 @ 10:16:10
Postat av: Oliviaa

Jätte bra! :)

2012-04-14 @ 10:47:39
URL: http://momentsintime.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag tycker att den var skitbra!! :D mer !!

2012-04-14 @ 13:51:19
Postat av: Maya

Hihi, du skriver verkligen jättebra! Gud så gulligt, jag typ satt och log när jag läste! ^^

2012-04-14 @ 23:00:30
URL: http://mylifesstory.devote.se/
Postat av: Nora

Skiiiitbra!!

2012-04-14 @ 23:51:33
Postat av: Ines

SÅÅÅÅÅÅÅÅ BRA

2012-04-15 @ 00:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0